I Follow...

Thursday, April 2, 2009

Mengembara Ke Tengganu..(Sarapan2)









Ktorang mkn kt cafe poli dungun..mase ketibaan lebih kurang kul 5tengah lebih la..(dekat2 nk azan suboh)..tumpang mandi kat Pusat Islam (surau) dorang..da sudah mandi n solat(xtau r aku dak2 pompuan tu..musti ade yg xsolat nye..he3) terus grak pegi makan kat cafe..Mase mkn ni xsedar yg Dr. ade gak mkn skali..so xsempat amik gambo die tgh mkn..hu3..tp ade gak la aku selitkan gambo die skali..tu pun gamb lepas mkn..sume nye mase aku amik photo nk posing2..cube la wat cam Balun tu ha..mkn dengan lahapnye..wat xport jek ngan keadaan sekelilingnye..syabas2..anyway..thanks to Poli Dungun for da co-operation..owh ye..Also thanks to Aan coz blanje aku roti canai pagi tu..n to Zaim coz banje aku nye air..he3..

2 comments:

  1. pehhh gambo ak xde siuttt....
    ni yg ak nk hangin ni...huh

    ReplyDelete
  2. ejat wehh..cane nk letak gambo ko..ko mkn kt VVip..mane bleh nk amik gambo ko..he3..

    ReplyDelete