I Follow...

Tuesday, September 29, 2009

1st day of Syawal..



Semangat raya menyebabkn aku tersedar secare sendirinye di awal pagi 1 syawal walaupun hakikatnye aku ni jenis susah nk bangun pagi..Walaupun aku rs aku da awl bangun, tp bile aku nk mensucikn diri di pagi hari, aku tgk mak aku masih terbongkok-bongkok mencari bekas untuk diletakkn kuah kacang..sian la plak aku tgok..aku tolong la dulu sket2 ape yg patut sebelum aku g mandi..(gosok gigi pun idak)..he3..bile aku rs da agak2 mcm nk settle br la aku masuk bilik air..bile da selesai mandi yg patut, dengan pantas aku naik mengenekan pakaian raya (baju raya 3 tahun lepas)..dan terus ke masjid..bile balik dr masjid, nilah keadaan yg berlaku kt umah aku..ade bnyak lg gmbar tp aku letak yg terbaik je la..
hua3..

Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Dan Batin!!!













No comments:

Post a Comment