I Follow...

Monday, March 8, 2010

Aku kene tagged..


  

         Arini da masuk 7 hari dari hari aku di tagged oleh cik emma..da lame aku prasan mendealah tu..tp diseabbkan kesibukan yg amat dasyat..so aku wat donno je la..ni hari aku tgh busan xtau nk wat pe so aku bukak la blog aku..haish..aku tringat psal tagged tu so aku pun take part la as a blogger..hua3..

***First. You have to print screen wallpaper that you are using right now***

3
|
|
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
V

Ni la wallpaper aku! Hmm..



***Tell us why you like the wallpaper***

         Chet..mane ade suke..tak suke la..Weh!!!gamba ni sape yang tuka?haish..Akunye wallpaper patutnye gamba kucing tgh suapkan ank tenuk makan nasik la..tp mase aku amik gamba desktop aku ni tetibe lak kucing aku betuka jd kete infinite ni..transfomers kah kucing di desktop aku?!!!musykil2...


*** Tagged 10 People ***
  1. Rahimah Rahim  ---> membe dr kecik nie..heee
  2. ayoi.. ---> makin aktif menjual brg bundle nye..
  3. Afiq ---> membe aku yg br dpt rabbit yg slame ini di idam-idamkn..ha3..
  4. amid 
  5. Enna 
  6. K'een 
  7. Ejat 
  8. Zamir 
  9. pdot 
  10. waffa 
*     untuk pengetahuan korang, membe2 aku yg mule dr no 4 smpai 10 tu smue da bz ngan keje masing2..aku tgk blog dorng da boleh diibaratkan mcm rumah tebiar kt ujung hutan yg xde org tau pasal kehadiran umah tu yg menunggu saatnye nk roboh pada bile2 mase..(ha..smpai camtu skali)..hee..

*************

Nota kaki kanan :-
*   Kepada yg kene tagged tu rerajin la membalasnye kpd org len..hee...n wat kwn2 aku yg blognye da besemut tu,kalo tetibe secare xsengaje korang tebukak blog korang..ko wat la mendealah nie..atleast xde la bersawang blog korang tu..
     

    1 comment: