I Follow...

Wednesday, March 2, 2011

Intern'sheep'

     Salam...
   
     Lorr...tak smpai sebulan je lagi gua nk abis praktikal nih. pejam celik pejam celik ni tau2 abis ler nnt ni kan. *jgn pejam celik tak celik-celik sudah*~ ape yg gua dpt sepanjang gua dok kt sini? yang itu tunggu panel datang nnt br gua cerite kt dia..lu org kalo nk tau nnt kite lepak mamak sambil sembang smpai lebam..amacam~

     Tp yang pasti gua ingt gua nk apply teros keje kt sini lah..sbbnye, dr ape yg gua nmpk la kan..keje kt sini flexible sket~ pressure tak brape sgt. Salary pon gua denga buleh tahan..stakat nk buat menampong idop gua n family gua tu takde hal lah kirenye...

     Kawan2 pon ade hulur gua tempat2 yg nk cr pekerje..gua anta kan jugak resume than nnt gua decide mane gua nk pegi..(kalo di panggil lah kan)...yg pasti skarang ni gua dah tak saba nk abiskn pektikel ni so gua boleh start tuk menyara idop keluarga gua. Lagi satu, kalo dah keje nnt ade la duit gua sket nk buat blanje g konvo~tak gitu?~heee...

     Gua tak de mende pon nk sembng sgt ari ni sebenarnye..cume dok tgk blog gua tak berusik tu yg gua tenyeh sket2 kt sini. Okay ler, gua nk smbung keje gua yg tetangguh ni.  Pe2 hal nnt kalo ada info-infi yg menarik gua nk kongsi nnt gua genyeh2 kt sini lg k!

     Challo bettey~

p/s: kehidupan gua semakin seimbang walaupon belom ade keje~

Nota kaki kanan: konvo nnt nk berambot pjg la rsnye~

No comments:

Post a Comment