I Follow...

Thursday, October 7, 2010

arghhh!!!!

     Gua tak tau nk buat ape..Ape yg gua nk..ape yg gua carik...ape yg gua dpt..ape yg gua takkan dpt..
izinkan gua jerit kuat2!! tu pun gua tak tau kenape gua perlu jerit...hmmm~...setiap yg gua buat, gua rs makin lame makin salah kt mate die..org lame pelahan-lahan gua lupakan (gua tau org lame tu mmg da lame lupakan gua..). dengan harapan yg ini menjadi pengganti..tp...hmmm~

     Kali ni gua nk mode blues untuk aku jap..Kalaulah dia boleh bace ati gua..hmm..ape yg dia nk sebenarnye gua pun tak tau..kalaulah gua boleh bace pulak ati die kan..salahke kalo gua nk rapat ngan die..ke gua ni terlalu jijik hine bengap hodoh smpai tak selayaknye untuk bekwn ngan die (yer kot..)..

    Kalaula lu bgtau ape yg lu nk untuk gua dptkn ati lu, takde la gua tesekse mcm ni...Kenape la lu tak bg gua peluang tuk cube dptkan lu..

     Tp gua tau masih ade yg menyayangi gua dan yg sygkan gua, gua akan syg lu jugak~ in a different way~

     p/s    jiwa ku kesepian~
              makin menjauh makin  terseksa..


Nota kaki kanan :

     Selamanya tak keruan~

2 comments: