I Follow...

Tuesday, January 11, 2011

latihan owh latihan~

   smart tak logo ini?!hehehe..

Sedar ke tak sedar ke nk sedar ke tak nak sedar ke gua dah start pektikel...lokasi pilihan gua ialah TNB Research kt2 ngan UNITEN ni ha....sebab ape gua pilih sini? sebab....ntah..ade kabel kowt..huhuhu.~
Btw, gua da masuk minggu ke-2 berpektikel kt sini.. Seronok ke tak? ishkk3...sanggggggaaaaaattttttt tak seronok..eleeee...biase2 jek..nk kate seronok tu takde ler seronok mane kalo bekeje namenye kan..nk kate tak seronok tu tak ler jugak sbb new environment for me to explore~ ye idok?! senang cite bese2 je la..

kabel ini tiade kene mengene dengan kabel yg gua cite td. harap maklom.

     So bile gua kt sini, gua ingat dah abis lah azab nk membace journal macam mase buat final pojek dulu...tp.....dah name pon RESEARCH encik Hezrie oi..mmg membace ler ko jwpnye...bile dah bab membace-bace nih...almaklom lah..smbil buat peta atas meje sambil membace ler gua...lu org mampu?!hohoho~..muke gua nih nk membace?haishhh...kot baginye kire2 gigih jugak ler gua nk menyelesaikannye...

ni lah teknik membace sambil membuat peta yg gua ckp tu~

     Tp takpe..since gua pikir mende ni tak lame kan..3 bulan jek..(tak lame ke tu)..huuu...nk tak nk gua redahkan jugak..ni hari smbil gua belek2 journal kt google tu gua boleh terlelap pulak..so untuk mengelakkan dr disergah dan dihentam oleh mentor gua itu, gua amik inisiatif untuk menghilangkan ngantuk dengan menyekroll (skroll) tetikus ni kt blog gua ni ha..laju je gua menaip..segar sket sbb gua dpt luahkan sket2 cerite gua..hee~

     Waktu pulang pon dah tak lame dah gua rase..so gua buat2 bace sket tuk tarik perhatian juri sebelom gua angkat bontot nak cabot..heheheh~


     Salam.

p/s : br gua tau yg mentor gua kt sini merupakan abg kepada menteri belia dan sukan tu...ngeh3~

Nota kaki kiri : gua keje nih dah ler takde alaun tp di mintak nye follow pegi side..mampuih kawe~

No comments:

Post a Comment