I Follow...

Friday, January 21, 2011

Bilik Opis~

     Ni ari takde org yg peratikan gua..Bos gua cuti..technician pulak g outstation..gua pun mule la bermaharajelele~. Hal ni sebenarnye dah smpai kt telinge gua dr 3 ari lepas lagi dan kalo ikotkan ati gua, alarm yg bebunyi suh bangun pagi td gua ngat nk shut down kan aje pastu tarik selimot smbong tido..Tp bile gua pikir2 disaat masih dlm keadaan mamai  smbil mensapukn air lior yg meleleh kt bibir mase tu, gua rs better gua dtg opis..buley gak gua donlod2 movie barang secerite dua..lagipon bos gua da bg esemen awl2 dah..so gua gegehkan jugak diri gua dtg opis...

     Oleh kerane internet yg mcm babi tapir tonggek slow nye yg ntah kenape lak ari ni mengade-ngade nye tahap keslowan internet di komputer riba gua ni, maka keje2 gua yg melibatkn pencarian di google menjadi sukar sekaligus menyebbkn gua menjadi semakin bosan (*pergghh..ayaaatt~) tp takpe..yg pasti, dlm slow2 internet nih, secerite movie telah selesai gua donlodkn..Harharhar...

     Al kisahnye, bile gua dah dok bosan sorg2 kt dlm bilik nih, maka gua snap2 la gamba kt dlm bilik gua ni n gua post kan kt sini..Sile lah tengok~ sile2..jgn malu2...jgn segan2...

nih meje bos gua~*placing kt bucu2 tu taktik nk ngula ler tu~cheit..mcm la gua tak tau niat d hatinye itew~

nih pulak technician yg gua ckp tu nye meje~sorg bucu sini sorg bucu sane~elok ler tu..
.....
dan...
....
...
..
.
taddaaaaa~
....
...
..
.
ni ler port gua..betol2 depn pintu.da mcm receptionist dah gua rs~

     Haa..tu ler keadaan bilik gua~ktorg dok betiga ni coz skang ni tgh uruskn 1 pojek yg same~technician2 len ade ramai lg n dorg tu dok kt lab tu ha..masing2 ngula ler tu..da takde mende nk buat kan..kang jap2 lg tu dtg ler tu ngajak g ngetey..kompom punye~k ler..nnt pe2 gua smbung lg..challo bettey~

     p/s : yg penting petang ni gua nk g men bola sepak kt padang UNITEN ngan dorg smue~..MAJULA SUKAN UTK SEMUA..ngeh3~

     Nota kaki kanan : ni okay lg nih..kalo dah betol2 tahap gaban nye bosan mau gua cite pasal satu TnB Research nih nnt ni! silap2 sampai pakgad2 yg dok kat depan tu pun gua kenalkn nnt.... haiyoo lah~

No comments:

Post a Comment