I Follow...

Wednesday, January 12, 2011

EL?

     Ape? bos EL? lu org tau ape makne nye tu?...ahaaaa...maknenye...gua boleh buat party kt dlm opis nie!! muahahaha *tekelua tanduk kecil kt dahi....opppsss...ter'excited' lak gua..sorry..sorry..tp maunye gua tak excited..mate gua ni da la kekurangan vitamin..asik nk tetutop jek ha...so bile da denga kaba berite sedemikian rupe, mau nye tak seronok..ngeh3..

 mcm ni ler kalo dpt tau bos tak dtg~ngeh3...


tp kalo dah mcm ni party nye..mau org2 kt opis seberang jalan sane pon dtg nnt nih~

     Tp pepehal pon, petang jap lg gua nk kene roger kilang besi kt Klang nun ha...kalo dorg tak setle kan lg besi tu, gua nk seligi telinge pekeje2 kt situ...*mampoo ker?...lalalala~

     Dah2...gua nk g tido...sj nk menjeleskan korng dgn aktiviti aku ari nih..ngeh3~

     Salam~

     p/s : kate je nk tido..tp nih da kene panggil ngan bos lg sorg tu ha..mampuh kawe...dia bace ke blog gua nie?huhuhhu....

     nota kaki kanan: harap2 ptg ni balik tak ujan la...amiiinnn~

No comments:

Post a Comment