I Follow...

Wednesday, July 7, 2010

Dunie Baru...

     Sedar xsedar gua da nak abis belaja...semester ni gua balik umah sewe awal..gare2 nk setlekn final projek gua..dr ari gua balik,smpai ari ni dah macam keje opis lak..kul 8lebih dah menempek kt lab seramik polimer..dekat2 nk kul 5 br gua balik..rutin harian gua kt sini..nk setlkn pojek la alkisahnye..tp gerak nye slow...ntah sempat siap ke xlah nie..
     Ni hari gua telajak sket pegi lab sbb pagi td gua ngan kwn2 melepak tgk kekalahan uruguay kt mamak traffic light. Kedai yg mmg tempat gua ngan kwn2 bese tgk bola..dan mase tgk tu tibe2 gua rs sayu bile gua perasan kwn2 gua xramai yg ade..ini smue gare2 membe2 gua yg len da abis..gua je yg xabis..extend la citenye nie...yg tinggal melepak ade la 2,3 org..haishh...
     Tp xpe..sebagai sorg jantan yg berdarah minang (ape kene-mengene?), gua tenang jek ngan kehidupan gua ni..nnt2 gua abis gak kan..lu orng keje la dulu...nnt gua join!!
     Ok lah..gua nk pegi panas kan moto kapcai gua tu coz gua da nk merempit pegi lab balik nie..kalo xpanaskan, ngan basikalpun moto gua tu boleh kene pintas..jatuh saham beb..he3..challo....



nota kekaki : kwn2...lu org kalo dpt gaji kasi kirim kt gua sket..kering bai duduk sini..ha3..

  

No comments:

Post a Comment