I Follow...

Thursday, July 8, 2010

Today

     Lagu Waka Waka nyanyian Shakira bebunyi dr hp gua..gua angkat..."syg, u kt mane?i tunggu kt lab dr td nie..."..mate gua tetibe jd segar..fark!!gua da lambt..janji nk jumpe kt lab ngan minah yg same penyelia projek ngan gua.."eh..jap2..sy tengah jemur bj..td masak2 sket nk wat mkn ngan kwn2.."gua kelentong..padahal air liur basi gua still melekat dr bantal ke mulut..hahaha...
     Gua begegas mandi..zass..!!..gua da kt atas moto...br gua nk tendang starter moto,gua rs semacam.. siyot...pegi pakai boxer je ke!!..seb bek makcik sebelah td xde..kalo x..mau gua kene ngorat ngan die..huahuahua..gua masuk balik..~~ gua sarong seluar jean lee hitam yg dah nk rabak tu..gua gerak~~

   p/s : Ati gua still panas pasal kes smlm..tp sedikit terubat atas advice kwn2 gua..

nota kekaki : mlm nie kalo gua xde wat pe2 gua sambung..peace..
    

No comments:

Post a Comment