I Follow...

Tuesday, July 13, 2010

habis dah..

     World cup dah abis!!!huwaa!!!!gua sedey sbb team gua da bungkus awal..huuu..tp gua tak miss semue game der..lu org jgn xtau lak..he3...abis tu bende 4 tahun sekali..rugi kalo xtgk...kan? kan? kan?...
     Tapi FIFA mmg bagus la setting jadual..abis je WC, semester baru pun start..kelas gua pun da bermule..so..semester ni gua xleh la nak bg alasan untuk tidak ke kelas..hahaha..*tp puase da nk dekat..(mcm alasan tuk tidak ke kelas aje nie..)..ngeh3..
     ......
     ......

     Gua ari ni xde modal nk sembang ape sebenarnye..ape yg gua tau..gua skang nie tengah mencari-cari lecturer yg sesuai untuk menaikkan pointer gua...he3..(bistu, sie2 la gua extand kalo pointer tak dpt naik..)..ape2 pun..VIVA ESPANA!!.. Congrats to all of da player n da supporters...Korang simpan lah piale tu untuk 4 tahun nie coz lepas ni gua nye team akan merampas nye semula!!(sembang mcm aku coach la plak kan)..
   

     p/s : Gua saje xnk bgtau name feveret team gua sbb next worldcup punye juare tu,gua bolehlah ngaku gua nye feveret team..hahaha....


Nota kekaki : All da best to all my fren..xkire la yg tengah amik master ke, degree ke..May all  of u success..

3 comments:

  1. ala...ko fan england kan.....hhaahaahahah

    ReplyDelete
  2. ah sudah la..ngakujer la...england.....

    ReplyDelete