I Follow...

Friday, July 9, 2010

Projek oh Projek...

     Mlm semalam gua duk depan meje..gua temenung...blurr...hmm..gua rembat kertas A4 membe gua..gua amik pen atas meje..gua congak2..."esok gua ley setlekn 2 bijik filter nie.." getus gua sorg2..cerite lame gua lupekan..gua fokus keje gua..gua tanam semangt supaye dpt lupekan memori manis gua ngan die..
    Pagi td gua bngun, air liur basi gua melekat smpai ke idung...gua buat relaks...gua jeling kiri kanan, line clear!gua sapu...owh..lu punye selimut ke nagib (name rumate gua)?!seb bek lu still sronok bedengkor..pheuww~..so gua letak pelan2 sambil gua besiul-siul..gua mulekan pagi ngan senyum..sambil gosok gigi pun gua senyum..sbb gua nk buat 2 filter  lagi tuk final projek gua..
     Untuk menceriakan lg pagi gua, smbil tunggang moto kapcai pemberian bapak gua tu, gua snap picture skeping due..(motiff??!!)..gua pun smpai lab.."morning encik technician!"sergah gua dr pintu lab...sambil senyum, technican tu mengangguk.."ele..ingat stylo la lu buat camtu..." sengeh gua sorg2.."ikut suke lu la.." tambah gua..gua wat xpot, terus amik tempat gua n mulekan misi gua...
     .......
     ......
     Tepat jam 12pm, jam tangan keluaran Pasa Karat Batu Pahat gua bebunyi,  "challo bettey!!"sambil gua tepok2 seat moto kapcai kesayangan gua..seakan2 bersetuju, sekali tendang starter, moto gua terus idup..begerak lah gua pulang ke rumah..sepanjang jln gua senyum lg...sbb misi gua semalam nak siapkn 2 filter berjaye gua stlekan..makne nye gua da buat 3 filter..smpai kt rumah, gua snap2 picture filter gua..gua pos kt sini..esok gua xleh buat ape2 sbb encik technician yg stylo lagaknye tu tidak mahu membuka lab.."aku nk cuti la .."encik technician tu berkate secare lembut sebelum gua pulang dr lab td..




p/s : lg 4 gua nk kene setlkn lg..haish~
      : senyum gua plastik je~



nota kekaki : jgn tiru aksi gua snap pict~

No comments:

Post a Comment